نامه تشکر از فرد مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نامه تشکر از فرد مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت

نام من دکتر محمد عادل Elhasseiny است.

من EGE Surgern هستم.

من Egytian هستم.

من مشکلات کلیوی به علت فشار خون بالا آینس دیابت، و من 4 هفته پیش اومدم اینجا.

من می خواهم به در نوشتن برخی از مشاهدات من در مورد این محل قرار داده است.

بیمارستان در اینجا می توانید هر دو طب سنتی چینی و طب عادی در یک راه بسیار جامع مخلوط، و شامل تمام روش های مدرن تحقیقات. اگر چه طب سنتی چینی به نظر می رسد کاملا متفاوت از طب من می دانم، اما مطمئنا تا راه خود را در بهبود وضعیت بیمار و این چیزی است که من احساس کن.

کارکنان بیمارستان بسیار مهربان و دلسوز هستند به خصوص استاد ژانگ، استاد ژائو، دکتر ژنگ و دکتر اما.پرستاران کارآمد، اختصاص داده شده و با شخصیت های دوست داشتنی، به خصوص Shiriey (عمار) می باشد.

تشکر برای همه چیز.

Dr.Mohammed عادل Elhasseiny

این نامه ای از بیمار است، اگر چه بسیاری از واژه ها وجود دارد، اما ما می توانیم احساس Dr.Mohammed عادل Elhasseiny ببینید، ما خیلی خوشحال است که ما می تواند کمک به او را به زندگی می کنند بهتر است. هدف بیمارستان ما در کمک به مردم بیشتر با بیماری کلیوی برای لذت بردن از زندگی با کیفیت بالا. اگر شما افرادی که دچار مشکل در خرید و فروش مشکلات کلیه شما هستند، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: بازخورد بیمار، بیماری کلیوی ناشی از دیابت، نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: